Friday, November 2, 2012

繼續大爆發 - 許冠傑好正!


笑足成個下晝。太歡樂啦!

Quote下YouTube網友啲comment:


聽返舊時啲歌先覺得而家啲中文歌詞水準真係王小二過年,一年衰過­一年!
點解寫得好又言之有物兼帶啲哲理嘅詞冇市場嘅?係咪我哋嘅欣賞能­力低得咁交關?唉!真該煨!

---



我哋呢班打工仔
通街走糴直頭系壞腸胃
揾嗰些少到月底點夠洗(奀過鬼)
確系認真濕滯
最弊波士喐啲發威(癲過雞)
一味喺處系唔系就亂嚟吠(汪汪汪)
唉親加薪塊面嗱起惡睇(扭嚇計)
你就認真開胃
半斤八兩 做到只積噉嘅樣
半斤八兩 濕水炮仗點會響
半斤八兩 夠姜呀揸槍走去搶
出咗半斤力 想話摞番足八兩
家陣惡揾食 邊有半斤八兩咁理想(吹漲)
我哋呢班打工仔
一生一世為錢幣做奴隸
嗰種辛苦折墮講出嚇鬼(死俾你睇)
咪話冇乜所謂
半斤八兩 就算有福都冇你享
半斤八兩 仲慘過滾水淥豬腸
半斤八兩 雞碎甘多都要啄
出左半斤力 想話摞番足八兩
家陣惡溫食 邊有半斤八兩甘理想(吹漲)

---




打雀英雄傳
演唱:許冠傑
作詞:許冠傑/黎彼得
作曲:劉傑

六嬸 三太公 大眾開台啦面似蓮蓉
又放工 打餐懵 圍埋砌幾圈論呀論英雄 誰是大英雄
落手 三隻東 度到啱都三叫二五六筒
 截正糊 真陰功 顫顫震嬲到 面呀面都紅
上下家 搏曬懵 依牙松槓斬眉斬眼打籠通
系咁鬆 正衰公 難為氹仔會 浸呀浸蛟龍
亂咁質 真勢凶 學到足關帝座鎮華容
恨滿胸 裹蒸粽 嗡嗡貢好似 大呀大燈籠
大相公 小相公 遇老千啲章法亂曬大籠
食詐糊 包出沖 氹氹轉好似 大呀大灰熊
執咗位 起過風 移燈換洗手食煙熨櫃筒
轉吓運 確唔同 連隨唷幾舖我 露牙露歡容
混一色 碰七筒 一簡白板發財做眼槓紅中
六八筒 叫卡窿 原來咁橋 佢系呀系七筒
掘尾龍 起勢攻 大四喜揸曬南北西東
做牌 講天聰 頻頻滿糊我 做呀做英雄 時勢造英雄

---





跟佢做個Friend
驚都咪使驚
我要執得好正
著靚衫反起領
Un嚇Un嚇似足撐艇
跟佢做個Friend
把口要好聽
讚佢生得好靚
對佢打雀噉眼
拖到手仔我就靈
認真攞命
認真攞命
越見得多佢
佢越正
買只戒指
鑲番粒鑽石
唔話佢聽
認真攞命
認真攞命
問我點解冇放大鏡

佢話嫌細
夾阻佢埞
跟佢做個Friend
Friend過打Band
佢唱歌聲好靚
我結他甩咗柄
兩個跳舞
認真搶鏡
跟佢做個Friend
驚親兩分驚
有雨揸緊遮柄
咪個沙煲亂掟
知己可以做成
認真攞命
認真攞命
越見得多佢
佢越正
教佢揸車
揾戲嚟做
除笨有精
認真攞命
認真攞命
望見啲彎佢猛亂掟

我連隨嗌阿媽救命
Woo
跟佢做個Friend
Walkman兩份聽
去咖啡灣撐艇
再轉車出粉嶺
兩個喫曬
一打西餅
跟佢做個Friend
驚親兩分驚
有雨揸緊遮柄
咪個沙煲亂掟
知己可以做成

No comments:

Post a Comment